lördag 18 augusti 2012

Mälaren Runt

Idag så körde jag mälaren runt tillsammans med Robban och Sara. Perfekt väder mulet och inget regn, lagom värme. Lite bilder därifrån då:

Starten vid Pampas vid ca 10,30

Robban och Sara dök upp (tagen med min Galaxy Note, rätt ok kvalite)

Det fylldes på med hojar hela tiden

Min pärla

Snart start

Tomten var tidig i år :-)

Stopp i Södertälje, broöpppning

Robban och Sara konstaterar att det står still

Det blev långa köer bakåt med

Fikastopp vid Turinge kyrka

Molnigt, men inget regn







2 kommentarer:

  1. Hej!
    Googlar på bilder från idag.
    Visst hade vi tur med vädret! Var på min första Mälaren Runt, fast vi åkte inte hela vägen.
    Kul med starten med massor av fina hojar: )
    Detta ska jag göra fler gånger! : )
    / Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej Ullis, kul att ditt första Mälaren runt blev bra. Har åkt detta massa gånger inkl. första gången. Det är maffigt med alla hojar. Kör gärna hela varvet någon gång, vik hela dagen, ta det lugnt och kolla in alla karaktärer :-)Ha det gött

    SvaraRadera