tisdag 1 januari 2013

Fotobok över 2012


Jag har nu gjort ett antal fotoböcker och tycker att det är trevligt att sitta och bläddra i dem, men det här är den första som innefattar alla bilder som jag lagt ut här på bloggen eller på Facebook under året.
Att göra en fotobok som innehåller alla bilder från ett helt år blir en ganska tjock historia :-).
Så för att hålla nere sidorna lite så har jag försökt att bunta ihop det så gott som möjligt, men det var ändå ca 700 bilder som skulle in, haha. Men jag tog trots allt ca 5000 bilder varav jag sparade ca 3500, så jag har ändå begränsat det en hel del. Det här är bara skärmklipp från programmet som jag använder 
(Crimson frontbook) så kvaliten är inte den bästa, men det ger en uppfattning om hur den blev.
Håll tillgodo.
Och hoppas på ett riktigt bra 2013 för er alla.



























































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar