söndag 31 mars 2013

Oinspirerad resa

Tog mig en sväng med bilen idag, tänkte att jag skulle åka omkring på måfå och se om det dök upp några motiv. Hade en tanke att försöka hitta lite väderbitna uthus, bodar eller ladugårdar, men även om man kan se vackra gamla skjul överallt annars så inte hittade jag några idag. Solen sken också med ett knallhårt ljus, vilket inte gjorde saken bättre. Så helt oinspirerad åkte jag bara omkring och hittade inget av intresse. Stannade vid en bro för att sträcka på benen och tog ett par bilder, annars så blev det nästan lite tvångsaktigt fotande när jag tagit färjan över Skanssundet. Det var fantastiskt skönt och vackert väder, men fotomässigt,,,njaä.
Var lite tveksam om jag skulle lägga upp något här överhuvudtaget. Men här är i princip allt som blev..

En bro innan Skanssundet

En fyr på Notholmen


En tjej som lekte vid kanonen som står vid det som kallas Skansen


Kanonen som övervakar Skanssundet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar