söndag 22 april 2012

Checkmate

Burr, tråkigt kallt Aprilväder. Har inte haft lust att ta mig ut något i helgen, så här slänger jag in en bild på en kompis båt istället, för att påminna om att sommaren kommer. Tog den första bilden inne vid hans brygga, men tyckte att den kunde behöva lite roligare miljö att flyta runt i så det blev en bild från Finnhamn som fick agera bakgund istället.
Båten är till salu nu, länk här: http://www.blocket.se/stockholm/Checkmate_ZT26_99_39897386.htm?ca=11&w=1



2 kommentarer:

  1. Nu så har jag varit inne här och kollat runt lite.
    Ligger du en hel dag i buskarna och väntar på att en insekt ska komma fram, så du kan få ett bra foto? ;)
    Jättefina bilder!
    Mvh
    Lena Jaxner

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr så skulle jag nog ha lite bättre tålamod ibland Lena, jag är nog mer "knäpp en bild och gå".
    Kul att du gillade några bilder\Ove

    SvaraRadera