tisdag 1 maj 2012

Hojåkning, äntligen

Nu så har man äntligen kommit igång med hojåkandet. Först så tog jag och Max en sväng till Waxholm. Grabben hängde med därbak. Så skönt att äntligen få köra av sig lite, även om man tar det försiktigt så här i början. Och så tog jag en sväng själv igår, vi slutade ju lite tidigare så jag passade på att klämma en sisådär 25 mil på alla små roslagsvägar. Lite bilder blev det, men inte så mycket, man vill ju inte stanna när man fått upp farten :-). Måste bli bättre på att stanna till lite, det finns så mycket fina ställen längs alla småvägar.

Inte så mycket hojar, med det kom fler

Eric ser nöjd ut

En "Hamnburgare" fick det bli till lunch

Tuffa killar med solbrillor :-)

Jag ser ju riktigt glad ut jag med ;-)

Fika i solen

Lite kultur, kyrkoruin vid Brottby

Parkering i Rånäs

Rånäs

Rakan efter Ekebyholm, här rödvarvades Amazoner och 142:or efter
att vi varit på dansbanan i Rånäs, det gick riktigt fort ibland. Galet

Paus vid en sjö i närheten av Riala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar