fredag 7 september 2012

Lensway

Inte så fotorelaterat, men, men, det är ju min blogg så jag skriver väl vad jag vill :-)




Måste bara nämna Lensway efter ett mycket bra bemötande från dom. Efter att ha letat glasögon både på Synsam, Direktoptik och Specsavers och konstaterat att glasögon för mig skulle hamna på mellan 10-14300:-, så ledsnade jag. Fick reda på att Lensway hade butik/showroom i Stinsen så jag åkte dit. Testade en massa bågar och fastnade till sist för ett par Peak Performance. Dessa med glas skulle kosta 2017:- , viss skillnad. Fick hem dem efter en vecka och var nöjd. När jag skulle betala så kollade jag hemsidan och såg att dom startat en kampanj och nu var mina glasögon ytterligare 761:- billigare. Ringde dom och se där, inga problem alls, dom skulle givetvis kreditera mig dessa pengar. Så räkningen hamnade till slut på 1256:-. Jag beställde genast ett par till med fotokromatiska glas. Mig får dom som kund i fortsättningen med.

(Jag får naturligtvis ingenting för att skriva detta, inte heller har dom bett mig att göra så. Jag är bara så nöjd med pris, utbud, garantier och framförallt med bemötande)


Länk till Lensway: http://www.lensway.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar