lördag 8 juni 2013

Race på Solvalla

Vilken underbar dag. Idag så kördes det bil på Solvalla och Jessicas kille Marcus Palnér körde sin bil #96 i Palnér racing team. Så kul att få vara med i depån och följa allt där. Dessutom så gick det ju bra för Marcus som slutade 3:a totalt och hade snabbaste varv. Ett proffsigt team som hade en härlig personal där alla var trevliga och förklarade allt vad dom gjorde. Jag fick god mat och träffade en massa härliga människor. Ett stort tack naturligtvis till Stig och Maud och Olle som fick mig att känna mig som en del av teamet. Tack också till alla mekaniker som stod ut med mina frågor. Bilder frågar ni? Haha, ja det blev ju en del. Totalt så tog jag 1025 foton.....;-)  Efter att ha kokat ner dom och raderat dom värsta så återstod en en del ändå. Jag har försökt att bara ta med dom som visar hur jag upplevde det hela, så till slut så blev det ändå ca 90 bilder. Här har ni dom alla utan kommentarer:

























































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar