lördag 21 mars 2015

På banan igen

Ja som rubriken säger så börjar jag känna mig hyfsad igen. Att en influensa kan knäcka en så...4 dagar sjukskriven, men tre veckor hängig. Kan det vara åldern tro?
Nåväl, skönt att kunna gå runt igen som vanligt. Gick ner vid Atlasmuren under St:Eriksgatan, spännande miljö vilket även några andra fotografer med modell hade uppmärksammat. Kul att se hur mycket prylar det kan gå åt för att ta lite foton. Själv så gick jag med min lilla kamera med 27mm objektiv på. Deras prylar vägde säkert ett par hundra kilon :-)

Mina bilder då:

Kung Bore hade ju slagit tillbaka våren ett lite tag i natt, men jag tror att våren vinner ändå.



Trappan upp till St:Eriksgatan från Atlasmuren



Udda miljö, men bra som bakgrund



Lysrör och grafitti



Och en fin modell, udda huvudbonad, men passande i miljön



Som sagt, man kan inte få för mycket paraplyer m.m.



Ur en annan vinkel med mitt lilla objektiv



Ja, ett skyltfönster :-) , men jag gillade det



En som säkert tyckte att han hade tagit ut hojen lite tidigt. Min får stå i garaget ett tag till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar