lördag 29 augusti 2015

Kvällsbilder

Så skönt att äntligen kunna sticka in till stan med "moppen" och bara åka runt och fota lite.
Blev inte så mycket bilder ikväll, men jag njöt av att åka runt och kolla lite platser.
Det är fortfarande lite för ljust för att få till dom där långa exponeringarna, så jag tror att jag ska köpa ett ND filter och lattja runt lite.
Nu fick jag vänta in mörkret och då missar man en del platser.
Hamnade till slut på Kastellholmen och vyn in mot stan är ju riktigt fin, även om jag plåtat här  på kvällen förut. Så lite abstrakta änder och dykdalber blev resultatet.
Blev även en bild från Hammarby Sjöstad på vägen hem.

Dykdalberna med Gamla Stan i bakgrunden


Lite abstrakta änder



Abstrakta änder och en vy mot staden.



Från Hammarby Sjöstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar