tisdag 6 mars 2012

Båt och inget rån

I brist på annat, eftersom jag inte varit ute med kameran så blir det en till bild på Af Chapman.

Tänk om man hade haft med sig kameran till jobbet istället och varit framme lite tidigare. När jag kom ut från McD på Kungsgatan och skulle hämta min bil i garaget på David Bagares gata, så var det fullt pådrag, poliser överallt och helikoptern i skyn. Det hade varit ett rån i guldbutiken och polis och rånare hade skjutit hej vilt. Nu när jag kom ut så var det fullt med folk och jakten över så jag tog inga bilder med mobilen heller, jag hade fullt sjå med att få köra ut bilen eftersom dom hade spärrat av Birger Jarlsgatan, men vad ovetande man kan vara om saker trots att det händer bara typ 150 meter från där man är.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar