onsdag 3 juli 2013

Nya platser, Norrviken

När jag lämnade hojen på service idag så gick jag ner mot Norrviken medans jag väntade på skjuts. Kul att hitta nya saker, jag måste ha åkt över och förbi dessa platser tiotusen gånger under trettio år eftersom E4 är min favoritväg (hahaha). Så när man går där och inser att det ligger en båtklubb? där och att det går en liten kanal under E4 med promenadväg bredvid. då inser man att man borde lämna bilen oftare och gå eller cykla eller ta moppen till alla dessa vita fläckar på kartan runt omkring närområdet. Man behöver inte åka femtio mil för att hitta nya platser.


20 meter från E4, en båtklubb



Häggspinnmalen har verkligen klätt in träden i sin väv



Som en nätstrumpa :-)



Dom väver överallt



En blomma



Tunnel under E4, har ju åkt över här så många gånger utan att veta att den ens fanns



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar