fredag 12 september 2014

Mellan Hongkong och Tokyo

Det har varit en resdag idag.
Upp vid 5 och 18 timmar senare så landar man i hotellslafen i Tokyo.
Jobbigt sätt att resa, men billigt.
Och det är ju inte det att man inte har tiden, men det är förbannat tråkigt att sitta på flygplatser.
Så man gör vad man kan, men att fota flygplatser blir ju ganska tjatigt. Lite bilder tog jag på denna långa resa, men inte var det mycket som kom ut av det. Hittade i alla fall 7 bilder från min resa som jag törs lägga ut här. I morgon ser jag fram emot att börja utforska Tokyo.
Då kan det nog bli en och annan bild.

Lämnar Hongkong som jag kom. Med ett lätt regn som gav dessa vackra moln.


Vet inte var det är, men får väl googla senare. Utifrån Hongkong airport.


Stort fönster vid Manillas flygplats


Ett plan vi fick vänta på innan vi kunde taxa ut till startbanan.


Min enda syn av Manilla.


Jamen, det är ju faktiskt ganska vackert med fluffiga moln och en stram vinge. :-)


Tokyos tunnelbana. Det förvånar lite att det är krångligare i Tokyo än i Peking.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar